2 февруари 2012 г.

Селена проговори за бившите си

Певицата и актриса Селена Гомез сподели, че е бившата й връзка е била пълна загуба на време, но с Джъстин се чувства страхотно.
19-годишната сладурана, която имаше отношения с Тейлър Лотнър и Ник Джонас разкри, че преди е трябвало да се крие непрекъснато и то не по нейно желание. „Трябваше да излизам през задни входове, да се прибираме с различни коли и други такива налудничави неща и наистина не си струваше. Сякаш съм загубила цяла година просто така", разказа брюнетката пред Cosmopolitan.
Очевидно бившите й са се пазели от папарашки набези, което е съсипало връзката им. С Бийбър обаче нещата стоят по различен начин. Канадецът е приел, че е обект на голямо внимание от медиите и не се крие, а точно обратното.
„Аз съм като всяко 19-годишно момиче. Когато съм влюбена – съм влюбена. Искам да отида на кино, да се мотая, нормални неща. Щастлива съм, че имам до себе си човек, който споделя същата философия", допълва Селена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар