31 октомври 2011 г.

Нови Instagram (6) снимки

/Натиснете снимката/


Първата снимка: ''Shawn knows women well... for our last show together he bought me flowers and cupcakes''
БГ: ''Шон знае, жени и... за последното ни шоу заедно той ми купи цветя и тарталети''

Втората снимка: '':) it's Halloween on tour today! My crew clearly know me well.''
БГ: '':) На турнето е Хелоуин днес. Моят екип явно ме познава добре.''

Третата снимка: ''Yayy. Best part of after show show. I read all my letters and scrapbooks!''
БГ: ''Уауу. Най-добрата част от след шоуто. Чета всичките ми писма и албуми!''

Четвъртата снимка: ''I mean... :) LAST DAY OF TOUR!!''
БГ: ''Искам да кажа... :) ПОСЛЕДЕН ДЕН НА ТУРНЕ!!''

Петата снимка: ''HALLOWEEN SHOW!!! yes, we are actually going on stage like this''
БГ: ''ХЕЛОУИН ШОУ!!! да, ние всъщност отиваме на сцената така''

Шестата снимка: ''Hahaha :D''
БГ: ''Хахаха :D''

Няма коментари:

Публикуване на коментар