18 октомври 2011 г.

Голяма смъртна заплаха за Селена


Селена Гомес е получила смъртна заплаха, която този път е доста сериозна. Полицията на Лос Анджелис разследва случая, а Селена е получила ограничителна заповед - това е според съдебни документи.

46 годишният Томас Бродники - мъж с криминално минало на "преследвач", е разказал на психиатъра си, че имал намерение да убие Селена.

Според декларацията на Селена и нейния адвокат Блеър Блек(бел. LightOne. - за да получи ограничителната заповед се попълва декларация), Бродники е разказал на психиатъра си, че е пътувал от Чикаго до Лос Анджелис, за да се срещне с нея, посетил е нейното работно място поне три пъти и разказвал на хората, че е имал разговори с Бог относно убийството й. Селена казва, че тя е в "изключителен страх"я вярвайки, че той ще изпълни смъртната си заплаха, ако не бъде спрян.

Селена и нейният адвокат твърдят, че Бродники е бил на умствен преглед миналия месец и както се твърди, е заплашвал да "изважда очите на хората по улицата. Както се твърди, Броники е отправил заплахите си именно по време на прегледа.

Според документите на съда, детективите от полицията в Лос Анджелис приемат заплахите за "изключително сериозни", защото Бронски има умствено заболяване и има криминални прояви за заплахи.
ДЕКЛАРАЦИЯ ОТ СЕЛЕНА МАРИ ГОМЕС

С. Мари Гомес декларира следното:

1. Не познавам лично Г-н Томас Бродники и нямам желание да имам какъвто и да е контакт с него. Въпреки това аз бях информирана, че Г-н Бродники е пътувал от Чикато до Лос Анджелис, за да се срещне с мен; посетил е моето работно място три или повече пъти, за да ме види и е информирал други, че той е имал разговор с Господ, в който той е обмислял да ме убие.
2. Също бях информирана от полицията в Лос Анджелис, че приемат заплахите на г-н Бродники да ме убие за изключително сериозни, основание на негово умствено разстройство, криминално преследване на хора. Информирана бях, че г-н Бродники е бил приет за болнично лечение на 20-ти Септември 2011г. за отправени заплахи „ще извадя очите на хората” на улицата. Също научих, че е бил арестуван веднъж за преследване и че е имало предишни ограничителни заповеди, поискани от неговите жертви.
3. Аз чувствам изключителен страх от г-н Бродники заради неговата директна заплаха за живота ми, от неговото натрапчиво и застращаващо поведение и от неговото криминално минало на преследвач. Смятам, че личната ми безопасност и безопасността на тези около мен, са изложени на опасност.
4. Без ограничителна заповед, страхувам се, че няма достатъчна юридическа сила, която да накара г-н Бродники да стои далеч от мен и моето семейство. Вярвам, че той ще продължи своите намерения да идва на работното ми място и аз се страхувам, че неговото поведение ще ескалира и той ще изпълни заканата си да ме нарани или убие, освен ако не му бъде заповядано от настоящия съд да спре.

Декларирам, със съзнанието за наказание, че горното е вярно и правилно.
Подписано на 12-ти Октомври 2011г. в Лос Анджелис, Калифорния.
Подпис: С. Мари Гомес

Кредит: Selena-Daily.Com

Няма коментари:

Публикуване на коментар